
Medewerkerstevredenheid
Sofia stelt wekelijks vragen aan werknemers over hun tevredenheid. Deze vragen kunnen worden aangeleverd of er kan gebruik gemaakt worden van Sofia’s gevalideerde vragenlijsten. Tijdrovende vragenlijsten zijn iets uit het verleden!
Werknemers beantwoorden de vragen anoniem. Zo voelt iedereen zich veilig om naar waarheid de vragenlijst in te vullen. Een medewerker kan wel toestemming geven om bij bepaalde vragen zijn of haar identiteit bekend te maken.
Na het beantwoorden van een vraag is er de mogelijkheid om een toelichting te geven. Dit geeft werknemers de mogelijkheid om meer uitleg te geven op hun antwoord.
Sofia is volledig aanpasbaar. Vragen kunnen per team of zelfs per persoon worden ingesteld!

Feedback
Het vragen van feedback is iets essentieels in de persoonlijke ontwikkeling. Iedereen ziet de waarde in van feedback, maar de meeste mensen vergeten het te vragen. Sofia helpt je herinneren om dit te vragen aan je collega’s.
Dashboard
Alle informatie die Sofia verzamelt worden visueel weergegeven in een dashboard. Hierin kunnen werknemers hun eigen data terugvinden en kunnen managers een analyse zien van de data. De data geeft inzicht in het werkgeluk, betrokkenheid, tevredenheid en feedback van het hele bedrijf of per team.



Geïntegreerd
Sofia is volledig geïntegreed in Slack en Microsoft Teams. Dit betekent dat werknemers niet worden belast met een ‘extra’ applicatie.
Is Slack of Microsoft Teams nieuw voor jouw bedrijf? Wij helpen met implementeren en het coachen van je werknemers!